مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 06:502020-01-09سياسي

فصل جدیدی از گردشگری با سفرهای دریایی چابهار- مسقط و چابهار- کراچی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: فصل جدیدی از گردشگری با سفرهای دریایی چابهار- مسقط و چابهار- کراچی، در سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  مشاغلی که در بخش گردشگری دریایی ایجاد می شود به نیروی کار بیشتری نیاز دارد بنابراین سهم گردشگری دریایی در ایجاد اشتغال میتواند بیشتر از گردشگری در خشکی باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تفاوت های اقیانوس با دریا باید برای مردم و گردشگران بیان شود افزود: سفر دریایی چابهار عمان و چابهار کراچی بزودی فصل جدیدی از گردشگری دریایی منطقه را به نمایش خواهد گذاشت.

این مسئول ادامه داد: زیرساخت های موجود در سواحل چابهار و کنارک پاسخگوی نیاز گردشگران نیست و لازم است دولت در ایجاد زیرساخت های گردشگری در سواحل مکران توجه جدی تر داشته باشد.

وی گفت: سواحل بکر و کم نظیر استان فرصت ویژه ای را برای سرمایه گذاران فراهم آورده است تا شاهد رونق گردشگری دریایی با مشارکت سرمایه گذاران و مردم جامعه محلی باشیم.

میرحسینی بیان کرد: اتصال چابهار به راه آهن سراسری فرصت آینده گردشگری ایران برای توزیع سفر و تغییر در جغرافیایی گردشگری ایران خواهد بود معاون گردشگری اداره کل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدیدی از گردشگری با سفرهای دریایی چابهار- مسقط و چابهار- کراچی

فصل جدیدی از گردشگری با سفرهای دریایی چابهار- مسقط و چابهار- کراچی