مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 08:202020-01-09سياسي

تهدیدها را با استراتژی سپهبد شهید سلیمانی و وحدت به فرصت تبدیل کنیم


دبیر جمعیت پیروان زینب(س) استان فارس با تاکید بر استراتژی شهید سپهبد سلیمانی مبنی بر تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت به عنوان مهمترین استراتژی شیعه، - ایسنا/فارس دبیر جمعیت پیروان زینب(س) استان فارس با تاکید بر استراتژی شهید سپهبد سلیمانی مبنی بر تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت به عنوان مهمترین استراتژی شیعه، گفت: تهدیدها را با استراتژی شهید سلیمانی و وحدت و تبعیت از ولایت به فرصت تبدیل کنیم.

فاطمه خسروپور در گفتگو با ایسنا، با ابراز تاسف از شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: داغ شهادت مالک اشتر انقلاب و سیدالشهدای جبهه مقاومت بر دل هایمان مانده است و تسکین یافتنی و فراموش شدنی نیست.

او با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی امروز به نماد وحدت ملی و سرمایه راهبری ما در جهان تبدیل شده است، افزود: امروز نام حاج قاسم نقطه وصل همه سوگواران عالم حتی آزادگان غیر ایرانی و غیر مسلمان است و دنیا کمتر همبستگی عاطفی را اینچنین به خود دیده است.

دبیر جمعیت پیروان زینب(س) فارس با تصریح بر وحدتی که در پی سوگ سپهبد شهید سلیمانی به وجود آمده است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند وحدتی که در زیر تابوت شهید سلیمانی و شهدای همراهش حاصل شد، باید محفوظ بماند و جهت گیری مردم باید تکریم از شهدا و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدها را با استراتژی سپهبد شهید سلیمانی و وحدت به فرصت تبدیل کنیم

تهدیدها را با استراتژی سپهبد شهید سلیمانی و وحدت به فرصت تبدیل کنیم