مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 10:252020-01-09اقتصادي

خریداری 90 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در کردستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، گفت: 90 دستگاه آبگرمکن خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح صیانت از جنگل های زاگرس خریداری و تحویل بهره برداران محلی شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، گفت: 90 دستگاه آبگرمکن خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح صیانت از جنگل های زاگرس خریداری و تحویل بهره برداران محلی شده است.

سعدی نقشبندی امروز(19دی) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال جاری این تعداد آبگرمن خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته تهیه و با هدف کاهش و قطع وابستگی جوامع محلی به استفاده از چوب و هیزم جنگلی جهت مصرف تأمین آب گرم به بهره برداران روستایی شهرستان های مریوان، بانه، کامیاران، سروآباد و دیواندره به صورت رایگان واگذار شد.

وی افزود: 38 دستگاه آبگرمکن خورشیدی به اهالی روستای عیسولی مریوان، 29 دستگاه به اهالی روستاهای کوله بز، دول ارزن، دارینه، گرماب، نیروان و برویشکانی از توابع شهرستان بانه، 10 دستگاه در روستای سرخه توت کامیاران، 10 دستگاه در روستای کلجی سروآباد و سه دستگاه برای تأمین آبگرم مصرفی مدارس روستاهای هزار کانیان، مودی و آب باره شهرستان دیواندره، تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری 90 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در کردستان

خریداری 90 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در کردستان