مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 10:402020-01-09سياسي

ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به صرع در همدان


مدیرعامل سازمان مردم نهاد «صرع» در همدان با بیان اینکه رسالت انجمن موضوع آموزش، پیگیری و افزایش آگاهی مردم است گفت: دفتر مشارکت های مردمی در بیمارستان سابق امام(ره) سه شنبه ها و پنجشنبه ها پذیرای افرادی است که می خواهند در خصوص بیماری صرع خدمات درمانی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین همایش صرع با محوریت آموزش و پیشگیری با همکاری دفتر مشارکت های مردمی دانشگاه و انجمن صرع در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد صرع در همدان با اشاره به روند شکل گیری انجمن صرع در استان همدان، شناساندن این بیماری را یکی اهداف این انجمن دانست.

مجتبی خزایی افزود: انتظار داریم سازمان های مختلف در پیشبرد اهداف مقدس انجمن به ویژه در اطلاع رسانی برای ثبت نام از افراد مبتلا به صرع با این سازمان مردم نهاد همکاری کنند.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته پیگیر تشکیل انجمن هستیم، هدف برگزاری این جلسه را شناخت بیماری برای کمک به بیماران و دیگر افراد جامعه عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد صرع در همدان آگاهی از تعداد افراد درگیر با بیماری شناسایی را مهم خواند و گفت: واحد مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان ثبت نام از بیماران مبتلا به صرع را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به صرع در همدان

ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به صرع در همدان