مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 13:402020-01-09سياسي

کمالوندی شنبه در نشستی خبری به تشریح جزییات گام پنجم می پردازد


سخنگوی سازمان انرژی اتمی صبح شنبه 21 دی ماه در نشستی خبری به تشریح جزییات پنجمین و آخرین گام کاهش تعهدات برجامی ایران می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهروز کمالوندی معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه 21 دی ماه در نشستی خبری به تشریح گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات برجامی و آخرین روند فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران می پردازد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

براساس این گزارش، دولت جمهوری اسلامی ایران 15 دی ماه گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات ایران در برجام را اعلام کرد که بر اساس آن، ایران، دیگر با هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده، و تحقیق و توسعه) مواجه نیست.

در بیانیه ای که بدین منظور صادر شد، آمده بود: براساس این بیانیه، جمهوری اسلامی ایران در گام پنجم کاهش تعهدات خود، آخرین مورد کلیدی از محدودیت های عملیاتی خود در برجام، یعنی محدودیت در تعداد سانتریفیوژها را کنار می گذارد.

بدین ترتیب برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران دیگر با هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده، و تحقیق و توسعه) مواجه نیست و مِن بعد برنامه هسته ای ایران صرفا بر اساس نیازهای فنی خود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوندی شنبه در نشستی خبری به تشریح جزییات گام پنجم می پردازد

کمالوندی شنبه در نشستی خبری به تشریح جزییات گام پنجم می پردازد