مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 14:402020-01-09اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی بردسکن به 6 واحد افزایش می ‎یابد


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن گفت: به زودی با افتتاح 2 واحد اقامتگاه بوم گردی در بردسکن، تعداد اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان به 6 واحد می‎رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، احمد صابری زارع افزود: تاکنون چهار اقامتگاه بوم گردی در روستاهای کبودان و درونه از شهرستان بردسکن مجوز بهره برداری گرفته اند.

او گفت: با توجه به وجود آثار تاریخی و مناظر طبیعی روستای کبودان، اولین اقامتگاه های شهرستان با نام سبنی ، سرکمر و بی بی بانو با 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال، در این روستا راه‎اندازی شده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن یادآورشد: منطقه حفاظت شده درونه در 60 کیلومتری غرب شهر بردسکن هم با تنوع گیاهی و جانوری باارزش و آثار تاریخی و طبیعی متعدد، استعداد زیادی برای موضوعاتی همچون گردشگری روستایی، عشایری و اکوتوریسم، کویرگردی و غارنوردی دارد.

او ادامه داد: با هدف توسعه گردشگری روستایی و در جهت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران عبوری از مشهد و در مسیر بردسکن به یزد و استان های جنوب غربی و برعکس، لزوم راه‎اندازی واحدهای اقامتی و پذیرایی و به خصوص بوم گردی ضروری به نظر می‎رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی بردسکن به 6 واحد افزایش می ‎یابد

اقامتگاه های بوم گردی بردسکن به 6 واحد افزایش می ‎یابد