مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 15:302020-01-09سياسي

درخواست مردم قم برای رد لایحه الحاق به CFT در مجمع تشخیص مصلحت


جمعی از مردم قم از آیت الله آملی لاریجانی برای رد لایحه الحاق به کنوانسیون «مقابله با تأمین مالی تروریسم» در مجمع تشخیص مصلحت نظام طوماری را امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، طوماری با امضای بیش از 2000 نفر از تشییع کنندگان پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس و یارانش در شهر قم، مبنی بر درخواست تشکیل جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام و رد لایحه پیوستن به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به CFT به دفتر آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس این مجمع تحویل داده شد.

متن طومار مردم قم به شرح زیر است: ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله حاج شیخ صادق لاریجانی (دام توفیقاته) با سلام مستحضرید ترور سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها ملت شریف ایران که محور مقاومت جهانی را داغدار کرده ، بدیهی است فقط انتقام سخت همه جانبه اعم از نظامی و غیره از جمله ردّ قاطع C.

F.

T مرهم اندکی است بر دل های داغدیده.

این معاهده، تروریسم را بر اساس تعریف آمریکایی بنا نهاده که اولاً خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است ، ثانیاً بنا به تعریف دولت آمریکا، سپاه پاسداران و فرمانده قهرمان و شهید سپاه قدس تروریست می باشند که امروز با این دلیل آمریکایی، ترامپ شیطان صفت و دولت مردان آمریکا سردار مقاومت حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم قم برای رد لایحه الحاق به CFT در مجمع تشخیص مصلحت

درخواست مردم قم برای رد لایحه الحاق به CFT در مجمع تشخیص مصلحت