مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 17:002020-01-09اقتصادي

بوشهر پل ارتباطی قطر با اوراسیا شود/ راه اندازی بازارچه های مرزی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر گفت: بندر بوشهر پل ارتباطی کریدور شمال به جنوب از کشورهای CIS و اوراسیا به کشور قطر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خورشید گزدرازی عصر پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: فارغ از اتفاقات اخیر و فشارهای حداکثر استکبار جهانی، شرایط اقتصادی اصلاً خوب نیست و عمده این مشکلات و سختی ها متأسفانه به عدم همراهی مدیران سطح بالا و تصمیم گیران با فعالان واقعی اقتصادی مرتبط می باشد که عملاً مانع عمده در بهبود محیط کسب و کار و رونق تولید هستند.

وی خطاب به معاون وزیر کشور بیان کرد: گلایه ما از عدم همکاری دولت در تصویب و اجرایی کردن مصوبات ملّی شورای گفتگو هست که بی اعتنایی به آنها موجب نا امیدی فعالان اقتصادی می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر افزود: در این شرایط حساس و چه بسا سخت، سخت گیری های دولت قابل درک نیست! این سخت گیری ها بر خلاف وعده دولت است.

گزدرازی گفت: عمده فعالیت های استان به تفکیک هر بخش در حوزه تجارت و خدمات 62 درصد، صنعت و معدن 24 درصد و کشاورزی 14 درصد است.

ظرفیت عمده استان در حوزه تجارت و خدمات است وی افزود: ظرفیت عمده استان در حوزه تجارت و خدمات است که معاش غالب مردم از این طریق تأمین می شود که با تاریخ استان و زندگی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر پل ارتباطی قطر با اوراسیا شود/ راه اندازی بازارچه های مرزی

بوشهر پل ارتباطی قطر با اوراسیا شود/ راه اندازی بازارچه های مرزی