مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 18:452020-01-09ورزشي

پایان روز دوم جام جهان پهلوان تختی/ خداحافظی افضلی، درخشش هادی و اشک های یاری


روز دوم چهلمین دوره جام جهان پهلوان تختی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با مشخص شدن قهرمانان پنج وزن اول به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، در روز دوم مسابقات جام جهان پهلوان تختی و در وزن 61 کیلوگرم میرعلی باوفا سادات در مقابل حسن عبادی به پیروزی رسید و راهی فینال شد و در دیگر مسابقه این وزن نورگان الکساندروف از روسیه در مقابل علی حاج اقانیا به برتری رسید و فینالیست شد.

در وزن 70 کیلوگرم امیر حسین حسینی در مقابل محمدرضا سرگو به پیروزی رسید و فینالیست شد و گئورک مخیان در مقابل اندراسیان آرمان هم کشور خود از ارمنستان به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در وزن 74  کیلوگرم مصطفی حسین خانی در مقابل محمد نخودی پیروز شد و فینالیست شد و در طرف دیگر محمدصادق فیروزپور در مقابل جمال خدابنده لو پیروز شد و فینالیست شد.

در وزن 86 کیلوگرم جلال زمان با پیروزی بر حمیدرضا علی بخشی پیروز شد فینالیست شد و در طرف دیگر احمد بذری با موفقیت در مقابل مارکوسیان مهر فینالیست شد.

در وزن 92 کیلوگرم هم حسین شهبازی برابر عزت الله اکبری به پیروزی رسید و فینالیست شد و در طرف دیگر محمد جواد ابراهیمی ، ارشک محبی را شکست داد و فینالیست شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روز دوم جام جهان پهلوان تختی/ خداحافظی افضلی، درخشش هادی و اشک های یاری

پایان روز دوم جام جهان پهلوان تختی/ خداحافظی افضلی، درخشش هادی و اشک های یاری