مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 08:402020-01-10سياسي

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است


به گفته آیت الله حسین گنجی دلیل ناآرامی های مردم و اشک ریختن بر شهید قاسم سلیمانی به خاطر این است که شهادت این شهید قلب قطب دایره امکان حضرت بقیه الله الاعظم را به درد آورد و اشک امام زمان(عج) را جاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، سردار مصطفی شیری صبح امروز در مراسم دعای ندبه در شهر ورنامخواست اظهار کرد: امروز 20 دی ماه سالگرد شهادت شهید محمدعلی شاهمرادی است روزی که صدای شهید شاهمرادی به بسیجیان و فرماندهان نرسید.

این یادگار دفاع مقدس افزود: جوانان و نوجوانان باید با شهدا مأنوس شوند زیرا شهدا مثل شمع اند و چراغ هدایت هستند و در این دنیای پر از دروغ و فتنه ما را به ساحل امن نجات می رسانند.

وی با اشاره به درس آموزی از زندگی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تشریح کرد: همه ما باید از شهید قاسم سلیمانی درس زندگی و عبرت و رنگ و بوی این شهید را به خود بگیریم و فراموش نکنیم که از ویژگی های بارز این شهید که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کرده اند دشمن شناسی بود چراکه شناخت دشمن در جهت گیری ها و تصمیم گیری ها برای مسؤولان و مردم بسیار حائز اهمیت است.

شیری با بیان اینکه اخلاص از دیگر ویژگی های بارز شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: قبل از مراسم های نظامی فرماندهان حضور داشتند و به عنوان استقبال با حضرت آقا عرض اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است