مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 08:502020-01-10فرهنگي

روایتی از گسستگی خانواده در دنیای مدرن /«زندگی یک رویاست» نمایشی چند رسانه ای است


کارگردان نمایش «زندگی یک رویاست» عنوان کرد: این نمایش قصه ارتباط بین اعضای یک خانواده است و علل فروپاشی خانواده های مدرن را بررسی می کند.

- سعید تقوایی کارگردان نمایش جدید زندگی یک رویاست ضمن بیان این مطلب به خبرنگار تئاتر فارس گفت: نویسنده این کار مهدی میرباقری، تهیه کننده مهدی ابراهیمی و طراحی و کارگردان آن بنده هستم که قرار است از دوم بهمن ماه در تماشاخانه مهرگان به صحنه برود.

وی در ادامه افزود: بازیگران کار آرون مزین، آرام نیک بین، آوا صدر ، غزاله امینی هستند.

تقوایی درباره محتوای کار توضیح داد: زندگی یک رویاست قصه خانواده پنج نفره ای را روایت می کند که بعد از فوت پدر خانواده در آستانه فروپاشی می شود.

کارگردان نمایش های آخرین نبرد و بر فراز برجک ها ادامه داد: این نمایش درباره روابط خانوادگی و ارتباط بین مادر، پدر و فرزند صحبت و علل فروپاشی خانواده مدرن را بررسی می کند و اینکه پدر و مادر هر چقدر هم که مشکلاتی داشته باشند باز هم ستون خانواده هستند و اگر روزی نباشند گویی نخ تسبیح پاره شده باشد.

وی با بیان اینکه این نمایش قصه ای اجتماعی و رئال را در قالبی سورئال و سبک اجرایی خاص روایت می کند، توضیح داد: البته با استفاده از فنون نمایش شرق آسیا و کمک گرفتن از تصویر و صدا، بنابراین زندگی یک رویاست یک نمایش چند رسانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از گسستگی خانواده در دنیای مدرن /«زندگی یک رویاست» نمایشی چند رسانه ای است

روایتی از گسستگی خانواده در دنیای مدرن /«زندگی یک رویاست» نمایشی چند رسانه ای است