مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 08:552020-01-10فرهنگي

چرا مراسم اسکار باز هم بدون مجری برگزار می شود؟


مسئولان برگزاری جوایز اسکار 2020، با دریافت با تجربه موفق سال گذشته در این مراسم، تصمیم گرفته اند بار دیگر پربیینده ترین رویداد سینمایی جهان را بدون مجری برگزار کنند.

- مسئولان برگزاری جوایز اسکار 2020، با دریافت با تجربه موفق سال گذشته در این مراسم، تصمیم گرفته اند بار دیگر پربیینده ترین رویداد سینمایی جهان را بدون مجری برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقه مندان به سینما برای دومین سال پیاپی مراسم پر زرق و برق اعلام برندگان اسکار که با حضور ستاره های سینمایی برگزار می شود را بدون حضور یک مجری تماشا خواهند کرد، اتفاقی که کری برک رییس شبکه تلویزیونی ABC در توییتر خود نوشت: انتظار داریم امسال نامزدهای بسیار تجاری را در کنار عناصر فوق العاده دیگری را در مراسم داشته باشیم و تمام تلاشمان این است که دوباره مراسم سرگرم کننده ای تدارک ببینیم.

رییس شبکه ABC آمریکا که حق پخش مراسم اسکار را در اختیار دارد پیش از این نیز در ماه مارس 2019 در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر اشاره کرده بود که احتمال آن زیاد است که در جوایز اسکار آتی دوباره فرمول موفق سال گذشته را تکرار کنیم.

سال گذشته مراسم اسکار 2019 پس از حواشی که برای کوین هارت پیش آمد و کنار گذاشته شدن او در نهایت بدون مجری برگزار شد و نکته جالب اینجاست که با 29.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مراسم اسکار باز هم بدون مجری برگزار می شود؟

چرا مراسم اسکار باز هم بدون مجری برگزار می شود؟