مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 11:052020-01-10سياسي

راه سازش با تروریست ها بسته است


همه بدانند که راه سازش با تروریست ها بسته است.

- آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس با گرامیداشت شهادت سردار سلمیانی و همراهان عنوان کرد: ایشان مظهر مقاومت، اخلاق، اخلاص،تواضع و فروتنی بود.

امام جمعه قم افزود: شهید سلیمانی همچون مالک اشتر دارای روحیه شجاعت و انقلابی گری بود و همواره گوش به فرمان رهبری، اقدام می کرد و در مسیر شهداء، قدم برمی داشت و در نهایت به شهداء پیوست.

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی با بصیرت و بینش، آینده را می دید و به امت اسلام و وحدت میان همه امت اسلامی و مذاهب اعتقادی راسخ داشت.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های این شخصیت والامقام، بهره مندی از عقل راهبردی و استراتژیک است و این سردار غیور انقلاب اسلامی نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه سیاستمداری شجاع برای امت اسلام و ایران به شمار می رفت.

وی بیان کرد: بسیاری از فرماندهان بزرگ ایران و جهان در عرصه عملیات های نظامی، سردار سلیمانی را یک نابغه بزرگ توصیف می کنند و حتی از وجود ایشان، افرادی در نظام اسلامی تربیت شدند و حزب الله برخاست که موجب خروج اسراییل از جنوب لبنان شد.

امام جمعه قم افزود: سردار سلیمانی بسیاری از نقشه های دشمن را به شکست منتهی می کرد، هر چند وحدت ملت ایران با خون پاک و مطهر سردار سلیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سازش با تروریست ها بسته است

راه سازش با تروریست ها بسته است