مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 12:202020-01-10سياسي

دشمنی آمریکا با ملت ایران همیشگی است


دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ملت آزاده ایران ذاتی و همیشگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صفی الله ولی زاده نشلجی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال که در بارگاه منور و ملکوتی حضرت علی ابن باقر (ع) برگزار شد ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سرباز وطن باعث وحدت بین مردم و همچنین بین دو ملت ایران و عراق شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تاسیس و سازماندهی محور مقاومت در منطقه باعث شکست های پی در پی استکبار جهانی شد، ابراز داشت: حضور فعالانه این سرباز ولی فقیه در محور مقاومت و جنگ با داعش باعث شد که ریشه و بنیان این شجره خبیثه برای همیشه در منطقه کنده شود.

دیدار شهید سلیمانی با رییس جمهور روسیه باعث همراهی این کشور با محور مقاومت در مبارزه با داعش شد امام جمعه موقت مشهد اردهال با اشاره به قدرت بالای شهید سلیمانی در میدان نبرد با دشمن و همچنین دیپلماسی تصریح کرد: دیدار حدود دو ساعته سردار شهید سلیمانی با رییس جمهور روسیه باعث شد که این کشور در نبرد با داعش با محور مقاومت همراه شود.

آمریکای جنایتکار ثابت کرد که به هیچکدام از قوانین بین المللی پایبند نیست وی با بیان اینکه آمریکا برای حضور در منطقه هزینه های بسیار زیادی روی دست مالیات دهندگان این کشور گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی آمریکا با ملت ایران همیشگی است

دشمنی آمریکا با ملت ایران همیشگی است