مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 13:002020-01-10سياسي

مردم خواستار ادامه جریان مقاومت هستند


با این مراسم عظیمی که برای وداع با سردار سلیمانی توسط مردم صورت گفت عملا نظر مردم در رابطه با مقاومت بیان شد و مردم گفتند ما خواستار این مقاومت هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، حجت الاسلام علی مالکی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر فرادنبه، با اشاره به شخصیت سردار قاسم سلیمانی، گفت: زندگی و شخصیت سردار نماد تبلور یک مسؤول در تراز انقلاب بود، در آینده ثابت می شود که نه تنها ایران و منطقه بلکه تمام دنیا مدیون رشادت های این سردار بزرگ است.

امام جمعه شهر فرادنبه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در زمان حیات خود گره های ناگشودنی برای منطقه باز کرد، بیان کرد: شهادت سردار گره های بیشتری باز خواهد کرد، بدانید این شهادت حادثه نبود بلکه یک واقعه بزرگ بود، سردار یک شخصیت نظامی نبود بلکه یک مربی دلسوز، متواضع و بزرگ بود.

مالکی گفت: از سازمان ملل می خواهیم عملیات بزدلانه امریکایی ها را محکوم کنند چرا که سردار مهمان رسمی دولت عراق بوده و نقض حاکمیت انجام داده بنابراین مجرم است، سازمان ملل نباید در این موضوع منفعلانه برخورد کند.

وی با بیان اینکه پس از شهادت شهید سلیمانی دشمن جنگ رسانه ای را شروع کرد، اظهار کرد: اصل واقعه توسط رسانه های بیگانه به شکل دیگری بیان شد و عملیات گسترده ای انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواستار ادامه جریان مقاومت هستند

مردم خواستار ادامه جریان مقاومت هستند