مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 18:102020-01-10ورزشي

تیم دوومیدانی اترک نائب قهرمان جام فجر شد


رییس هیات دوومیدانی خراسان شمالی از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم اترک استان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن بین المللی جام فجر خبر داد.

- علی اصغر صابری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نتایج کسب شده در مسابقات داخل سالن بین المللی جام فجر توسط تیم خراسان شمالی اظهار کرد: تیم اترک خراسان شمالی در این دوره از رقابت ها توانست با جذب برخی از قهرمانان کشور و استفاده از نیروهای بومی استان، برای نخستین بار نائب قهرمان رقابت های بین المللی داخل سالن فجر شد.

رییس هیات دوومیدانی خراسان شمالی از کسب 92 امتیاز توسط تیم اترک خبر داد و گفت: پلیمر خلیج فارس با 106 امتیاز تیم نخست این دوره از رقابت ها شد و سپاهان اصفهان نیز با 86 امتیاز در رده سوم ایستاد، در ادماه نیز خراسان رضوی، مس کرمان و شهدای نزاجا دیگر رتبه های این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است در این دوره از رقابت ها از ایران تیم های باشگاهی سپاهان، سلکتور، آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، صبا بتن اصفهان، سیمان اصفهان،   شهدای نزاجا، ملی جوانان، تهران، پلیمر خلیج فارس، اترک خراسان شمالی، اعتماد کالا، دانشگاه علوم پزشکی، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازندران، مس کرمان، گلپایگان و نیروی هوایی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دوومیدانی اترک نائب قهرمان جام فجر شد

تیم دوومیدانی اترک نائب قهرمان جام فجر شد