مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 07:302020-01-11دانش

جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه «تقاضامحور»/3 مدل برای پرداخت شهریه


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه تقاضا محور در این دانشگاه را تشریح کرد.

- محمدرضا کلباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه تقاضامحور در این دانشگاه، گفت: برای پذیرش دانشجو شیوه های مختلفی وجود دارد یکی از مسیرها، پذیرش از طریق بورسیه های تقاضا محور است؛ تقاضا محور به این معنی که موسسات، وزارتخانه ها و سازمانهای تحقیقاتی و اجرایی در خصوص رشته و تعداد نفرات مورد نظر خود با دانشگاه وارد مذاکره می شوند و در صورت حصول توافق میان طرفین، دانشجوی مورد تقاضای آنها، بر اساس ضوابط و مقررات مربوط به عنوان بورسیه مورد پذیرش دانشگاه قرار می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر این موضوع که دانشجویان بورسیه تقاضا محور لزوما باید از مسیر آزمون سراسری وارد دانشگاه شوند، اظهار کرد: با این وجود اما دانشجوی بورسیه موسسه مورد نظر، می تواند از جمله سهمیه های خود آن نهاد خاص باشد.

بطور مثال؛ دانشگاه با موسسه ای توافق می کند که 3 نفر از کارکنان آن موسسه را بورسیه کند، مشروط بر اینکه در کنکور شرکت کرده باشند.

کلباسی افزود: البته روال معمول نیز غالبا به همین گونه است و برای این موسسات و سازمانها بعد از توافق با دانشگاه، کد رشته ویژه اختصاص داده می شود و در ادامه پس از طی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه «تقاضامحور»/3 مدل برای پرداخت شهریه

جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه «تقاضامحور»/3 مدل برای پرداخت شهریه