مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 08:052020-01-11اقتصادي

کمک میلیاردی خیران خراسان جنوبی به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طی 9 ماهه سال جاری مردم نیکوکار و سخاوتمند استان 46 میلیارد و 76 میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این نهاد کمک کردند.

- رضا سلم آبادی، اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 46 میلیارد و 76 میلیون تومان از خیرین، مردم، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه از مبلغ سه میلیارد تومان از طریق صدقات جمع آوری شده است، افزود: همچنین 3 میلیارد و 782 میلیون تومان زکوات بوده است.

سلم آبادی ادامه داد: از ابتدای سال جاری حامیان طرح اکرام و محسنین 11میلیارد و813 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان طرح محسنین واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: 26 میلیارد و 610 میلیون تومان از این کمک ها مبتنی بر نیاز بوده است.

سلم آبادی افزود: کمک های جمع آوری شده مردم نیکوکار استان براساس موازین شرعی در سرفصل های مختلف شامل؛ خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی و غیره مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین کمک های جمع آوری شده در قالب طرح های صدقات، ایتام و محسنین، زکات مال و مستحبی، جشن عاطفه ها و غیره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک میلیاردی خیران خراسان جنوبی به نیازمندان

کمک میلیاردی خیران خراسان جنوبی به نیازمندان