مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 08:102020-01-11سياسي

امضای تفاهم نامه جمعیت مبارزه با دخانیات با حوزه علمیه


دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران از امضای تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا مسجدی با بیان اهداف این جمعیت، اظهار کرد: هدف اصلی جمعیت مبارزه با دخانیات ایران، حفاظت مردم و بخصوص جوانان عزیز از پدیده شوم استعمال دخانیات است که دریچه ورود افراد به بحث بزهکاری است.

 وی ادامه داد: جمعیت مبارزه با دخانیات فعالیت و راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از این پدیده شوم بکار می گیرد و از تمام امکانات و ظرفیت های اجتماعی برای مقابله با این موضوع بهره می برد تا پیام خود را به نحو احسن بتواند به جامعه انتقال دهد.

دبیر کل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران با بیان مختصری از ساختار جمعیت مبارزه با دخانیات ایران گفت: رییس هیئت امنای جمعیت جناب حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری و رییس هیئت مدیره حجت الاسلام والمسلمین معین شیرازی و بعضی از اعضای هیئت مدیره هم از روحانیون وهمچنین اعضای دیگر که از افراد متوجه اجتماع هستند، تشکیل شده است.

مسجدی با اشاره به مساعدت مدیر حوزه های علمیه کشور برای همکاری با جمعیت مبارزه با دخانیات، اظهار کرد: آیت الله اعرافی با استقبال از ارتباط این جمعیت با حوزه های علمیه، کمال همکاری را داشتند که باید تشکر ویژه خودم را از ایشان ابراز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه جمعیت مبارزه با دخانیات با حوزه علمیه

امضای تفاهم نامه جمعیت مبارزه با دخانیات با حوزه علمیه