مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 08:402020-01-11اجتماعي

احتمال مسدود شدن مجدد جاده تربت حیدریه/ مسافران سفر خود را به تعویق بیاندازند


معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه با بیان اینکه اکنون مسیر این شهرستان به سمت مشهد باز است، گفت: با توجه به تداوم بارش برف تا ظهر فردا و احتمال بسیار قوی یخبندان امشب در سطح جاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از تربت حیدریه، احسان کریمی در جلسه ستاد بحران تربت حیدریه که پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه اکنون مسیر این شهرستان به سمت مشهد باز است، اظهار کرد: با توجه به تداوم بارش برف تا ظهر فردا و احتمال بسیار قوی یخبندان امشب در سطح جاده، امکان تردد بسیار ضعیف است و حتی احتمال مسدود شدن مجدد مسیر وجود دارد.

  معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: از کلیه رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند، می خواهیم یا سفرشان را به تعویق بیاندازند و یا خودروی خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی مجهز کنند.

وی در خصوص وضعیت امدادرسانی شب گذشته نیز بیان کرد: هر چند امکانات ما در این شهرستان بسیار محدود است، با این حال شب گذشته بالغ بر 5 هزار نفر را اسکان داده و پذیرایی کردیم.

کریمی افزود: بالغ بر 4 هزار نفر در رباط سنگ، شیرآباد، فخرآباد و بقیه در بقاع متبرک و پایانه مسافری تربت حیدریه اسکان داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مسدود شدن مجدد جاده تربت حیدریه/ مسافران سفر خود را به تعویق بیاندازند

احتمال مسدود شدن مجدد جاده تربت حیدریه/ مسافران سفر خود را به تعویق بیاندازند