مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 15:202020-01-11سياسي

عمل به اصول فقه اسلام و فرامین رهبری دو رکن عزت و سعادت


فرمانده دوران دفاع مقدس در جزیره کیش گفت: عمل به اصول فقه اسلام وتبعیت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز عزت شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی است.

- ، سردار علی شمشیری در جزیره کیش، گفت: شهادت از بالاترین و والاترین مراتب اولیاء خداوند متعال است که تنها بندگان خاص می توانند به این مقام نائل شوند.

سردار شمشیری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در دوران خدمت خود تمام وقت به دنبال جهاد خالصانه در راه رضای خدا و توسعه دین الهی بود گفت: جهاد باب ویژه ای برای بندگان خاص خداوند است و اگر حاج قاسم سلیمانی چنین شهادت گرانقدری نصیبش می شود، قطعا نام او به عنوان ولی خاص در دفتر الهی ثبت شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه هرچه بیشتر به اصول فقه اسلام در حوزه های زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی گفت: چنانچه به این احکام به درستی عمل شود، زمینه گرایش هرچه بیشتر ملت های آزادی خواه جهان به آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا گسترش عدل الهی است فراهم خواهدشد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در شرایط خاص توانسته اند با اتخاذ تدابیر ویژه سکان هدایت کشور را به خوبی بدست گیرند افزود: بعد از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب به دلیل آنکه نبض جامعه را در اختیار داشتند توانستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به اصول فقه اسلام و فرامین رهبری دو رکن عزت و سعادت

عمل به اصول فقه اسلام و فرامین رهبری دو رکن عزت و سعادت