مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 17:402020-01-11سياسي

چاپ 1500 کتاب با موضوع ایران در هند


از دهلی نو، بیش از 1500 عنوان کتاب با موضوع ایران در هند چاپ شده است.

رایزن فرهنگی ایران دردهلی نو در نشستی که در نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو برگزارشد سابقه فرهنگی دو کشور هند و ایران را دیرینه، عمیق و عاشقانه توصیف کرد و گفت: نویسندگان و مولفان بسیاری در هند کتاب هایی در زمینه های مختلف ادبی ؛ فلسفی ، اجتماعی و سیاسی ایران به رشته تحریر درآورده اند.

محمدعلی ربانی بابیان اینکه زمینه های مشترک دو کشور فراهم کننده موضوعات برای تالیف وچاپ کتابهای مختلف هستند ابراز امیدواری کرد چاپ عناوین کتاب های ایرانی در هند نیز افزایش یابد.

در ادامه این نشست سالاریان، مسئول غرفه ایران دردهلی نو درباره ویژگی ها، زمان، مکان و توانمندی های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه کتاب در منطقه توضیحاتی را برای حاضران در نشست ارائه کرد و گفت: با توجه به توانایی های موجود در نشر ایران از همه ناشران و مؤسسات نشر در هند دعوت می کنیم تا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کنند.

وی در ادامه به معرفی و اهداف و اولویت های طرح های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتاب ازجمله طرح گرنت پرداخت و از همه ناشران و مؤسسات علاقه مند برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 1500 کتاب با موضوع ایران در هند

چاپ 1500 کتاب با موضوع ایران در هند