مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 03:552020-01-12سياسي

مشکلات ثبت قانونی املاک دانشگاه مرتفع می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شید بهشتی از توسعه همکاری های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی طی نشستی با دکتر ذبیح الله خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ارایه گزارشی درخصوص وضعیت، جایگاه ، دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سطح ملی و بین المللی،به برخی از دستاوردهای دانشگاه نظیر کسب رتبه اول در حوزه آموزش پزشکی کشور، رتبه دوم پژوهش در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور، رتبه اول کشوری در کمیته تحقیقات دانشجویی، دارا بودن میانگین اچ ایندکس 117 توسط اساتید، کسب رتبه 15 جهانی در حوزه تولید علم در پایان سال 2019 ، کسب رتبه 14 جهانی در بحث ارجاعات و استنادات به مقالات ایرانی اشاره کرد.

وی با اشاره به گستره وسیع جمعیتی تحت پوشش دانشگاه، خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با دارا بودن 12 بیمارستان آموزشی و 8 بیمارستان درمانی و نزدیک به 5000 تخت به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم می پردازد و پراکندگی واحدهای دانشگاهی باعث بروز برخی مشکلات در ارایه این خدمات شده است.

وی عدم تمرکز و پراکندگی دانشکده ها، واحدهای دانشگاهی و خوابگاه های دانشجویی در سطح شهر را باعث بروز مشکلاتی در خصوص تامین تسهیلات رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ثبت قانونی املاک دانشگاه مرتفع می شود

مشکلات ثبت قانونی املاک دانشگاه مرتفع می شود