مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 04:402020-01-12اقتصادي

توسعه کارآفرینی و افزایش بهره وری در راستای رونق تولید ضروری است


رییس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن استان مرکزی گفت: در حال حاضر دوران طلایی نفت و درآمدهای نفتی رو به اتمام است و در این شرایط باید به سمت کارآفرینی و افزایش بهره وری حرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید شاه محمدی عصر شنبه در نشست خبری برگزاری دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در اراک، اظهار داشت: تکمیل یک بنگاه اقتصادی طی سه مرحله از جمله انباشت سرمایه، بهره وری و فناوری انجام می شود.

وی ادامه داد: انباشت سرمایه در ایران رها شده است و بهره وری نیز ضعیف است یعنی استفاده از منابع و نیروی انسانی را در جامعه به درستی نیاموخته ایم.

رییس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن استان مرکزی گفت: باید بتوان سرمایه کافی در بخش اقتصاد وارد ساخت و با بهره وری ناشی از آموزش های خوب آن را اجرا کرد و باید در گام آخر به فناوری های جدید در سیستم دست پیدا کرد.

شاه محمدی بیان کرد: در گذشته رویکرد ما سرمایه محور بوده است و منابع نفتی خوب به فروش می رفت و به رشد اقتصادی 10 درصد و در چهل سال اخیر به 2.

5 درصد رشد اقتصادی دست پیدا کردیم.

رییس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن استان مرکزی اظهار کرد: در ایران در حوزه کار آفرینی کم تر کار شده است و می طلبد که نهادهای سیاسی و اقتصادی در این حوزه به هم نزدیک شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کارآفرینی و افزایش بهره وری در راستای رونق تولید ضروری است

توسعه کارآفرینی و افزایش بهره وری در راستای رونق تولید ضروری است