مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 05:352020-01-12اجتماعي

وضعیت ترافیک صبحگاهی بزرگراه های پایتخت


رییس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، به تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح بیست و دوم دی ماه پرداخت.

- رییس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت به تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در بیست و دوم دی ماه پرداخت.

سرهنگ محمد رازقی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز یکشنبه، بیست و دوم دی ماه اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از شیخ فضل الله، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از یادگار امام، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از شهید تیموری و در مسیر جنوب به شمال نواب قبل از پل قزوین، با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

رییس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از تونل تا گیشا و از حکیم تا همت، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نو بهار، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از مسیر رسالت، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین الدین از خروجی امام علی (ع) و در مسیر رسالت به غرب از دنیای نور ودر مسیر صدر به غرب از دستواره با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیک صبحگاهی بزرگراه های پایتخت

وضعیت ترافیک صبحگاهی بزرگراه های پایتخت