مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 07:452020-01-12بين الملل

بازگشایی 3 گذرگاه برای خروج غیرنظامیان از ادلب


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد فردا (دوشنبه) سه گذرگاه جهت خارج کردن غیرنظامیان از منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه باز خواهند شد.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد فردا (دوشنبه) سه گذرگاه جهت خارج کردن غیرنظامیان از منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه باز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یوری بورینکوف، رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) وابسته به وزارت دفاع این کشور در بیانیه ای اعلام کرد: درخواست های متعددی از طرف شهروندان سوری در مناطق تحت کنترل گروه های مسلح در منطقه کاهش تنش ادلب برای بازگرداندن آنها به خانه هایشان در اراضی آزاد شده دریافت کردیم.

بورینکوف اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی برای انتقال غیرنظامیان به مناطق تحت کنترل نیروهای دولت سوریه سه گذرگاه در ابوالظهور، الهبیط و الحاضر از ساعت 12 فردا دوشنبه 13 ژانویه باز خواهند شد.

رییس مرکز حمیمیم گفت: در این گذرگاه ها نقاطی برای ارائه کمک های اولیه، آب آشامیدنی، غذای گرم، دارو و لوازم ضروری در نظر گرفته شده و همینطور وسایل نقلیه ای برای انتقال غیرنظامیان متمایل به خروج از مناطق تحت کنترل گروه های مسلح تامین خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 3 گذرگاه برای خروج غیرنظامیان از ادلب

بازگشایی 3 گذرگاه برای خروج غیرنظامیان از ادلب