مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 08:202020-01-12فرهنگي

«خرس» به مهرگان می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشنامه خرس مانند سایر آثار چخوف نگاهی عمیق به روابط انسانی و نقد مناسبات اجتماعی دارد و دید طنازانه به عنوان دو رکن و قطب اساسی بشریت و رویکرد آنان در مواجهه با تمامیت و اصالت وجودی شان از این متن شاهکاری .

- نمایش خرس اثری از آنتوان چخوف و به کارگردانی کیوان ظهرابی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشنامه خرس مانند سایر آثار چخوف نگاهی عمیق به روابط انسانی و نقد مناسبات اجتماعی دارد و دید طنازانه به عنوان دو رکن و قطب اساسی بشریت و رویکرد آنان در مواجهه با تمامیت و اصالت وجودی شان از این متن شاهکاری ادبی ساخته است و متن روان و بدون تکلف ادبی، چهارچوب محکم و قابل فهم و تمپو و ضرب آهنگ مناسب از شاخصه های مهم این اثر نمایشی است که لحظات دلنشینی برای مخاطب می سازد.

چالش ارزش ها، هنجارها، باید ها و نباید ها در میان تمامی اقوام بشر موضوعی اساسی بوده که بعضا اساطیر درافسانه ها، ادبیات و فرهنگ عامه هر ملیتی را متاثر کرده و موجبات خلق آثاری بی بدیل را به وجود آورده است.

کارگردان اثر کوشیده است با نهایت وفاداری به اصل متن نمایشی، با محوررقراردادن تساوی حقوق بین زن و مرد لحظات شادی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خرس» به مهرگان می رود

«خرس» به مهرگان می رود