مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 08:552020-01-12سياسي

آموزش حقوق اداری طی دو روز در همدان


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان از آموزش حقوق اداری طی دو روز در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمدرضا میرصفدری ظهر امروز در نشست مشترک مدیران اجرایی و کارشناسان ادارات استان همدان با معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی رییس جمهور اظهار کرد: تسلط بر قانون در دستگاه های اجرایی مسئله مهمی است چراکه در بسیاری از مواقع می بینیم حقوق دولت و بیت المال در عدم تسلط به قوانین پایمال می شود.

وی با بیان اینکه افرادی که در حوزه حقوق فعالیت می کنند به گونه ای باید حقوق دولت و بیت المال را حفظ کنند گفت: در بسیاری از پرونده های قضایی خطایی صورت گرفته که تعمدی در کار نبوده و در واقع عدم تسلط رکن اصلی جرایم و تخلفات بوده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه آموزش موارد خاص در حوزه حقوقی در کشور مورد توجه قرار گرفته است افزود: در این راستا سامانه حقوقی برای استفاده کارشناسان دستگاه های اجرایی و مدیران در کشور راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز تسلط بر قوانین و مقررات بار دیگر آموزش داده می شود خاطرنشان کرد: طی دو روز کلاس هایی برگزار و مواردی به مدیران و کارشناسان استان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حقوق اداری طی دو روز در همدان

آموزش حقوق اداری طی دو روز در همدان