مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:152020-01-12اقتصادي

تعویض آبگرمکن های هیزمی روستاییان حاشیه مناطق جنگلی مهدیشهر با آبگرمکن خورشیدی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از تلاش برای قطع وابستگی روستاییان حاشیه مناطق جنگلی به چوب درختان جنگی با تامین آبگرمکن های خورشیدی با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی در مهدیشهر خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از تلاش برای قطع وابستگی روستاییان حاشیه مناطق جنگلی به چوب درختان جنگی با تامین آبگرمکن های خورشیدی با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی در مهدیشهر خبر داد.

حمیدرضا عبدوس در نشست مدیران منابع طبیعی این استان اظهار کرد: با هدف حفاظت از جنگل ها تعداد 15 آبگرمکن خورشیدی در بین بهره برداران شهرستان مهدیشهراز محل اعتبارات صندوق توسعه ملی توزیع شد ه است.

وی از تحویل آبگرمکن خورشیدی در سال های 97 و 98 به تعداد 15 دستگاه در بین بهره برداران این شهرستان خبر داد و این اقدام را در راستای حفاظت از جنگل ها و مراتع از تخریب و ریشه کنی عنوان کرد و دستاورد آن را جلوگیری از قطع بی رویه درختان جنگلی با جایگزینی آبگرمکن های خورشیدی به جای آبگرمکن های هیزمی دانست.

عبدوس خاطرنشان کرد: این تعداد در اجرای طرح حفاظت مشارکتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با هدف کاهش و قطع وابستگی جوامع محلی به استفاده از چوب و هیزم جنگلی جهت مصرف تامین آب گرم به بهره برداران روستایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض آبگرمکن های هیزمی روستاییان حاشیه مناطق جنگلی مهدیشهر با آبگرمکن خورشیدی

تعویض آبگرمکن های هیزمی روستاییان حاشیه مناطق جنگلی مهدیشهر با آبگرمکن خورشیدی