مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:252020-01-12سياسي

همایش فقرپژوهی برگزار می شود


نخستین همایش فقرپژوهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شعار «مقابله با فقر نیازمند اراده، آگاهی و حمایت گری است» طی روزهای 25 و 26 دی برگزار می شود.

- نخستین همایش فقرپژوهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شعار مقابله با فقر نیازمند اراده، آگاهی و حمایت گری است طی روزهای 25 و 26 دی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش فقرپژوهی عنوان همایشی است که به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده و در سال جاری جشنواره آثار دانشجویی برتر در حوزه ی فقر را نیز در دل خود جای داده است.

در این جشنواره ده ها رساله و پایان نامه دانشجویی در حوزه فقر مورد بررسی و ارزیابی شورای داوری قرار گرفته و کیفی ترین آثار به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شده و در اختتامیه همایش فقرپژوهی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فقر چندبعدی از برجسته ترین موضوعاتی است که مورد توجه دانشجویان شرکت کننده در همایش فقرپژوهی قرار گرفته است.

از جمله این پایان نامه ها رویکرد چندبعدی به اندازه گیری فقر؛ مفاهیم نظری و شواهد تجربی از اقتصاد ایران ، رابطه ایستا و پویای رویکردهای چندبعدی و درآمدی فقر ، تحلیل روند فقر چندبعدی خانوارهای دارای کودک در ایران بر اساس رویکرد نسلی 1391-1363 ، اندازه گیری فقر چندبعدی در ایران با استفاده از رویکرد آلکایر-فوستر در سال های 1392


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فقرپژوهی برگزار می شود

همایش فقرپژوهی برگزار می شود