مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 11:052020-01-12اقتصادي

یک تیر و چند نشان میراث فرهنگی یزد در شهری غنی اما مغفول!


برگزاری تورهای آشناسازی میراث فرهنگی در شهرستان کمتر دیده شده ولی سرشار از جاذبه های تاریخی و طبیعی خاتم در استان یزد، یک تیر و چند نشان موثر در توسعه اقتصادی، - یک تیر و چند نشان میراث فرهنگی یزد در شهری غنی اما مغفول! ایسنا/یزد برگزاری تورهای آشناسازی میراث فرهنگی در شهرستان کمتر دیده شده ولی سرشار از جاذبه های تاریخی و طبیعی خاتم در استان یزد، یک تیر و چند نشان موثر در توسعه اقتصادی، گردشگری و معرفی این شهرستان مغفول در بخش گردشگری محسوب می شود.

شهرستان خاتم یکی از شهرستان های کمتر دیده شده اما سرشار از جاذبه های تاریخی و طبیعی است که در 240 کیلومتری جنوب مرکز استان یزد قرار گرفته است، این شهرستان که از جنگل زیبای درختان بنه تا جاذبه هایی تاریخی مانند قلعه مروست، بافت تاریخی ثبت شده مروست، روستای ترکان و هرابرجان، قلعه مُلکی هرات، منطقه گردشگری سرچشمه نهر مسیح و خانه تاریخی دکتر صالحی را در دل خود جای داده، کمتر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

یکی از دلایلی که راهنمایان گردشگری برای این غفلت عنوان می کنند، فاصله زیادی است که این شهرستان با مرکز استان دارد اما گردشگری که برای دیدن تاریخ و هویت غنی یزدی ها و همچنین جاذبه های خاص این سرزمین کویری از کیلومترها آن طرف تر به یزد سفر می کند، آیا حاضر است ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیر و چند نشان میراث فرهنگی یزد در شهری غنی اما مغفول!

یک تیر و چند نشان میراث فرهنگی یزد در شهری غنی اما مغفول!