مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 13:002020-01-12اجتماعي

جاده های اردبیل جان 160 نفر را گرفته است/ لزوم رفع نقاط حادثه خیز


از ابتدای سال جاری تا کنون 160 نفر در محورهای برون شهری استان اردبیل در 126 فقره تصادف، جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد صفوی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: پلیس راه استان اردبیل با تجهیز امکانات هوشمند و آمادگی نیروهای خدوم خود برای خدمات رسانی به عموم مسافران و همشهریان در محورهای مواصلاتی از آمادگی لازم برخوردار است.

وی افزود: برای برخورد با تخلفات رانندگی، 27 دستگاه دوربین ثبت تخلف و 37 دستگاه دوربین نظارتی در کنار استفاده از 50 دستگاه دوربین دستی ثبت تخلف برای پایش و نظارت بر ترددها پیش بینی شده است.

رییس پلیس راه استان اردبیل از شناسایی 25 نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبر داد و ادامه داد: شناسایی 49 نقطه پرتردد و پر تصادف در محورهای اردبیل در یکسال اخیر توسط پلیس راه انجام یافته که با مشارکت راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش می شود.

صفوی به حضور 24 ساعته گشت های پلیس راه در محورهای مواصلاتی به ویژه در مناطق کوهستانی و مسکونی اشاره کرد و یادآور شد: پلیس راه به منظور ارائه خدمات بهینه، صدور دفترچه کار برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی را در قرارگاه های پلیس تسهیل نموده و با تجهیز سامانه پایش هوشمند حمل و نقل عمومی برای کنترل اتوبوس های بین جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های اردبیل جان 160 نفر را گرفته است/ لزوم رفع نقاط حادثه خیز

جاده های اردبیل جان 160 نفر را گرفته است/ لزوم رفع نقاط حادثه خیز