مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 13:302020-01-12سياسي

خون سپهبد شهید سلیمانی گریبان استکبار را خواهد گرفت


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: خون شهید سلیمانی آن چنان برکتی برای جهان اسلام دارد که هنوز زود است آن را درک کنیم، خون سپهبد شهید سلیمانی گریبان استکبار را خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سردار محمد مارانی عصر امروز در آیین پنجمین روز خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی جیرفت با تشکر از حضور خانواده حاج قاسم در این مراسم اظهار داشت: یک برهه زندگی حاج قاسم دوران جنگ بود و همه می دانند که همه جهان استکبار پشت صدام بود و حضرت امام راحل با سربازانی چون حاج قاسم جلو استکبار ایستادند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه  با بیان اینکه حاج قاسم در عملیات های مهم حضور داشت و در عملیات والفجر هشت سخت ترین جای عملیات که دهانه فاو بود این شجاعت حاج قاسم بودکه آن را پذیرفت، افزود: در عملیات کربلای پنج هم سخت ترین ماموریت را حاج قاسم برعهده گرفت و لشکر ثارلله افتخارات زیادی در دفاع مقدس با حاج قاسم کسب کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ارادت ویژه ای به حضرت زهرا (س) داشت و در عملیات والفجر هشت با رمز یازهرا به اروند زدند، بیان داشت: امنیتی که در جنوب شرق به وجود آمد مدیون حاج قاسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون سپهبد شهید سلیمانی گریبان استکبار را خواهد گرفت

خون سپهبد شهید سلیمانی گریبان استکبار را خواهد گرفت