مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 17:052020-01-12اجتماعي

جلسه راهکارهای افزایش مشارکت خیرین برای تعویض اراضی آموزشی نامساعد برگزار شد


هر تغییری که در اراضی آموزشی انجام می گیرد باید توجیه فنی داشته باشد و سعی مدیریت استان و شهرستان بر این است بهترین نقاط شهری به فضاهای آموزشی اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان جلسه راهکارهای افزایش مشارکت خیرین در راستای تعویض اراضی آموزشی نامساعد با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی و سازمان مدیریت به ریاست رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد موارد مربوط به اراضی مورد تملک آموزش و پرورش و مسائل و مشکلات این زمین ها احصا شود، تا پیگیری های لازم در خصوص رفع مسائل آن انجام شود.

فرماندار زنجان در این جلسه گفت: هر تغییری که در اراضی آموزشی انجام می گیرد باید توجیه فنی داشته باشد و سعی مدیریت استان و شهرستان بر این است بهترین نقاط شهری به فضاهای آموزشی اختصاص یابد.

در ادامه رضا عسگری، از مدیران دستگاه ها خواست نسبت به شناسایی و جانمایی زمین های مرغوب در شهرک های پونک،گلشهر و ثمین برای تعویض با زمین های نامساعد فعلی و معرفی به کمسیون ماده 5 اقدام کنند.

عسگری با تاکید بر اینکه باید در جانمایی فضاهای آموزشی استاندارهای لازم مد نظر قرار گیرد تصریح کرد: شهرک های جدیدالتاسیس در الویت ساخت فضاهای آموزشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه راهکارهای افزایش مشارکت خیرین برای تعویض اراضی آموزشی نامساعد برگزار شد

جلسه راهکارهای افزایش مشارکت خیرین برای تعویض اراضی آموزشی نامساعد برگزار شد