مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 05:502020-01-13سياسي

نبود نظام برنامه ریزی به آموزش و پرورش ضربه زده است


معاون حقوقی و امور مجلس و مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش در مراسمی رسما معرفی شدند و آغاز به کار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیرآموزش وپرورش درآیین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس و مدیرکل دفتر بودجه که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در دوره حیات و هم در دوره شهادتش برای جامعه پر از برکت بود و جوششی را در جامعه ایجاد کرد.

وی الگوی خوبی برای مسئولین بود .

وی با تشکر از حجت الاسلام والمسلمین علی عسگری و تجلیل از زحماتش افزود: همچنان از خدمات آقای علی عسگری در آموزش وپرورش استفاده خواهیم کرد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: مجلس یک نهاد تأثیرگذار درجامعه است و هرچه قدر تعامل آموزش وپرورش با این نهاد بیشتر باشد اثرات بهتری برای آموزش وپرورش خواهد داشت لذا با توجه به سوابق درخشانی که درآقای اوحدی سراغ داریم امیدوارم تعامل خوبی با مجلس داشته باشیم.

وی به انتصاب مدیرکل بودجه اشاره و ادامه داد: بودجه آموزش وپرورش از مشکلات ساختاری رنج می برد لذا باید برای اصلاح ساختار بودجه تلاش کنیم.

وزیرآموزش وپرورش گفت: پست و عنوان شغلی برای هیچ کس پایدار نیست و افراد به سرعت جابه جا می شوند لذا هنرمند کسی است که دراثنای این آمدوشدها رشد کند و کارش تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود نظام برنامه ریزی به آموزش و پرورش ضربه زده است

نبود نظام برنامه ریزی به آموزش و پرورش ضربه زده است