مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 07:002020-01-13ورزشي

حکم رییس انستیتو کشتی به مشاور عالی فدراسیون تغییر کرد!


حکم رییس انستیتو کشتی با گذشت سه ماه از صدور توسط رییس فدراسیون کشتی، امروز به عنوان مشاور عالی تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز 13 مهر ماه امسال بود که حسن یوسفی افشار با حکمی از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به عنوان رییس جدید انستیتو کشتی منصوب شد.

مسئولیتی که در همان ابتدا به دلیل سابقه مربیگری یوسفی افشار در عرضه کشتی فرنگی، شبهاتی را بوجود آورد و برخی از اهالی کشتی معتقد بودند حضور یوسفی افشار مثل سایه ای بر سر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی سنگینی خواهد کرد.

به هر حال عمر همکاری یوسفی افشار با فدراسیون کشتی به عنوان رییس انستیتو کشتی بیش از سه ماه طول نکشید و وی صبح امروز حکم جدیدی با عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون در امور انستیتو کشتی را دریافت کرد! فدراسیون کشتی اعلام کرده سرپرست پیشین انستیتو بین المللی کشتی بنابر قانون منع بکارگیری بازنشستگان از این پس به عنوان مشاور عالی ریاست فدراسیون در امور انستیتو به کار خود ادامه خواهد داد.

طبق اعلام فدراسیون کشتی حسن یوسفی افشار با وجود اینکه طی مدت همکاری با فدراسیون حقوقی دریافت نکرده است، بر اساس نامه ارسالی وزارت ورزش مبنی بر قانون منع به کارگیری بازنشستگان قادر به همکاری در سمت سرپرست انستیتو کشتی هم نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رییس انستیتو کشتی به مشاور عالی فدراسیون تغییر کرد!

حکم رییس انستیتو کشتی به مشاور عالی فدراسیون تغییر کرد!