مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 07:202020-01-13اقتصادي

تامین 90 درصد سولفات سدیم مورد نیاز کشور در اراک


شرکت معدنی املاح ایران با افزایش بهره وری در تجهیزات و کادر فنی توانسته سالانه 186 هزار تن پودر سولفات سدیم که بالغ بر 90 درصد نیاز کشور است را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: این شرکت با افزایش بهره وری در تجهیزات و نیروی انسانی متخصص موفق شده با تولید50 درصد بیش از ظرفیت اسمی 120 هزار تنی، سالانه 186 هزار تن پودر سولفات سدیم تولید کند.

رستمی افزود: سولفات سدیم در صنایع پودرهای شوینده، شیشه ساختمانی، کاغذ و داروسازی ماده اولیه پرکاربردی است وهرسال حدود 200هزار تن از این محصول در کشور مصرف می شود که 90 درصد آن در شرکت معدنی املاح ایران والباقی نیاز کشوردر شرکت های کوچک تولبد ویا وارد می شود.

به گفته وی، تا 40 درصد حجم پودرهای شوینده را یولفات سدیم تشکیل داده که 100 درصد نیاز شرکت های تولید کننده پودر وشیشه ساختمانی کشور توسط این شرکت تامین می شود.

مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: سولفات سدیم تولیدی به عنوان ماده اولیه با سهمیه بندی وزارت صمت به 50 شرکت پایین دستی ارسال می شود وبا در نظر گرفتن اشتغال این شرکت ها، تولید سولفات سدیم 10 هزار شغل پایدار مستقیم ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 90 درصد سولفات سدیم مورد نیاز کشور در اراک

تامین 90 درصد سولفات سدیم مورد نیاز کشور در اراک