مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 07:262020-01-13سياسي

مسئولان قزوین از پاتوق های فعال معتادان بازدید کنند


رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار حضور و بازدید میدانی مسئولان ارشد استان از پاتوق های فعال معتادان در این شهر شد.

- مهدیه سادات قافله باشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهر قزوین به واسطه اینکه شاهراه ارتباطی بسیاری از مناطق کشور است و حاشیه نشینان و مهاجران زیادی دارد، مستعد افزایش آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: در نشست هایی با مسئولان استان و جلسات مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی با توجه به شرایط ویژه شهر قزوین بر حساسیت موضوع تاکید و پیشنهاد کردیم مسئولان امر از پاتوق های فعال معتادان در سطح شهر، بازدید میدانی داشته باشند؛ چرا که این کار سبب می شود از نزدیک در جریان وضعیت موجود قرار گیرد و شرایط اجتماعی در معرض دید مستقیم متولیان آسیب های اجتماعی در استان باشد.

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر همچنین بر ضرورت تلاش برای جلب حمایت خیرین بازاری از آسیب دیدگان تاکید کرد و ادامه داد: می توان بازاریان را مجاب کرد هزینه غذای معتادان را متقبل شوند یا تالارهای عروسی، باقیمانده غذاها را به این افراد اختصاص دهند تا آنان برای تأمین نیاز خود به خوراک، دست به کارهای اشتباه دیگری نزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قزوین از پاتوق های فعال معتادان بازدید کنند

مسئولان قزوین از پاتوق های فعال معتادان بازدید کنند