مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 07:452020-01-13سياسي

بصیرت و آگاهی ملت دشمنان را به زانو درآورده است


کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بصیرت و آگاهی ملت ما دشمنان را به زانو درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد برگزاری دهه فجر با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای هدایت انسان ها در زمان های مختلف مبعوث کرده است، اظهار داشت: فعالان بسیج رسانه سرمایه های انسانی هستند و امروزه با وجود تهاجمات و مشکلات موجود به ویژه در فضای مجازی مسئولیت هدایت انسان ها به دوش بسیج رسانه است.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ تکرار می شود، افزود: امام صادق (ع) حضرت عباس را نافذالبصیره خواند که با وجود دعوت قوم خود دست از یاری امام حسین (ع) بر نداشت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه سردار سلیمانی هم به دلیل داشتن بصیرت و تشخیص قوی سرمایه ای برای همگان بود، عنوان کرد: با وجود اینکه با فراز و نشیب سیاسی و غیر سیاسی رو به رو هستیم، باید با بصیرت و آگاهی به مسائل نگاه کنیم.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) نیز نافذ البصیره بودند و هنگام تصمیم گیری 50 سال آینده را در نظر می گرفتند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم نیز از همین ویژگی برخوردار بود.

وی بیان داشت: به تاسی از انبیا که فطرت مردم را تجزیه و تحلیل می کردند قلم و بیان نیز باید آگاهی دهد و بیدار کند و باید بیان آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و آگاهی ملت دشمنان را به زانو درآورده است

بصیرت و آگاهی ملت دشمنان را به زانو درآورده است