مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:052020-01-13اقتصادي

اجرای طرح «من هم یک حامی ام» در ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: به منظور زمینه سازی برای مشارکت گستره مردم نیکوکار استان در دستگیری از ایتام و مشارکت در سرپرستی آنان پویش «من هم یک حامی ام» آغاز شده است.

- مرکز ایلام؛ ضیاء رضایی با اشاره به طرح های اکرام ایتام و طرح محسنین افزود: در قالب این طرح ها هر یک از افراد خیر و نیکوکار در این استان و یا استان های دیگر می توانند سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار و با واریز مبالغی به صورت ماهیانه در رفع نیاز های این کودکان و خانواده هایشان مشارکت نمایند.

وی با اشاره به آغاز پویش ملی من هم یک حامی ام گفت: هدف این طرح جذب یک میلیون حامی در سراسر کشور بوده که سهم استان ایلام در این زمینه 10 هزار و 370 نفر است و مدت اجرای برنامه نیز 4 ماه منتهی به پایان سال است.

رضایی افزود: هم اکنون بیش از 4 هزار نفر از کودکان یتیم و فرزندان محسنین در این استان نیاز به سرپرست و حامی دارند مدیرکل کمیه امداد امام خمینی استان با بیان اینکه خوشبختانه استقبال مردم استان از این پویش رضایت بخش بوده و تاکنون 24 درصد این برنامه محقق شده است یادآور شد: در قالب این طرح هر شهروند، هر کارمند، هر معلم، هر بازاری، هر کلاس درس و هر خانواده شهید به نیابت از شهید والا مقام خود می تواند یک یا چند فرزند معنوی را برای سرپرستی انتخاب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «من هم یک حامی ام» در ایلام

اجرای طرح «من هم یک حامی ام» در ایلام