مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:302020-01-13پزشكي

انجام موفقیت آمیز دو عمل پیشرفته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


به همت متخصصان گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو عمل جراحی استنت گرفت در آئورت توراسیک قفسه سینه و استنت گرفت آئورت شکمی به روش Tivar و Evar با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، استاد گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: عمل نخست بر روی بیمار 56 ساله که مدت ها با مشکلات متعددی روبرو بود، به روش استنت گرفت در آئورت توراسیک (قفسه سینه) با استفاده از آنژیوگرافی از طریق شریال فمورال (Tivar) انجام شد.

دکتر محمود شبستری نتایج این عمل را که با همکاری تیمی بسیار خوب اعضای هیات علمی گروه قلب، بیهوشی، مراقبت های ویژه و سایر گروه ها و اعضای مرتبط انجام شد بسیار مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: بیمار یک روز پس از عمل قادر به راه رفتن و دو روز بعد نیز از بیمارستان ترخیص می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام عمل جراحی استنت گذاری ترمیم آنوریسم شکمی آئورت از طریق شریان فمورال Evar به روش آنرژیوگرافی را دیگر عمل انجام شده عنوان کرد و گفت: نتایج این عمل نیز که در مدت یک ساعت به طور انجامید بسیار مطلوب بوده است.

دکتر شبستری ادامه داد: تا پیش از این، برای درمان بیماران از روش های عمل جراحی باز استفاده می شد که این امر موجب افزایش مدت زمان بستری و دوران نقاهت می شد، ولی استفاده از این روش ضمن کاهش مدت زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام موفقیت آمیز دو عمل پیشرفته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انجام موفقیت آمیز دو عمل پیشرفته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد