مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:352020-01-13فرهنگي

اکران، نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی «23 نفر» برگزار شد


اکران، نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی «23 نفر» به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد.

- ایسنا/قم اکران، نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی 23 نفر به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اکران، نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی 23 نفر از جمله برنامه های هفته هنر مقاومت دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان یادمان سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد.

در این نشست، پس اکران این فیلم، در نشست نقد و تحلیل، مجتبی فراورده تهیه کننده فیلم 23 نفر اظهار داشت: تاریخ 40 ساله انقلاب و 8 ساله دفاع مقدس ما سرشار از نکات نورانی و ناگفته ای است.

وی گفت: زمانی که صحبت از تولید فیلم 23 نفر شد، سعی کردیم که خود را در این کار دخیل کنیم؛ این داستان، داستانی بی نظیر است و همین اتفاقات می تواند در ایرانیان بعد از انقلاب نیز بیفتد.

تهیه کننده فیلم 23 نفر تصریح کرد: وقتی که تمام جنگ ها را ملاحظه می کنیم، سرشار از قصه ها و رشادت های مختلف و متنوعی است اما این که 23 نوجوان که شاید حتی برخی از آنها به سن بلوغ هم نرسیده بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران، نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی «23 نفر» برگزار شد

اکران، نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی «23 نفر» برگزار شد