مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:402020-01-13سياسي

کریمی قدوسی: سفیر دولت خبیث انگلستان از ایران اخراج شود


یک عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلستان در ناآرامی های شب های گذشته در مقابل درب دانشگاه امیر کبیر تاکید کرد: - یک عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلستان در ناآرامی های شب های گذشته در مقابل درب دانشگاه امیر کبیر تاکید کرد: سفیر دولت خبیث انگلستان باید از ایران اخراج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تقدیر از پاسخ مقتدرانه سپاه در موضوع ترور سردار قاسم سلیمانی گفت: کتاب درس های انقلاب اسلامی از کتاب عبرت آن بسیار قطورتر است.

پس از 41 سال از وقوع انقلاب اسلامی سردار سلیمانی در کجا و در چه حالی به دست چه دشمنی به شهادت می رسد؟ سرداری که در سطح جهان به عنوان نماد مبارزه با استکبار و صهیونیسم شناخته می شود.

وی افزود: هر چند در سرنگونی و سقوط هواپیمای فرزندان این کشور کام ملت تلخ شد ولی فرماندهان سپاه همچون میدان نبرد و جهاد با دشمن در این میدان شجاعانه و صادقانه برای جلوگیری از فتنه بزرگ و حفظ وحدت و امنیت ملی عمل کردند و متواضعانه از ملت و خانواده های جان سپردگان عذرخواهی کردند ولی برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضروری است بار دیگر به جریان نفوذ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی قدوسی: سفیر دولت خبیث انگلستان از ایران اخراج شود

کریمی قدوسی: سفیر دولت خبیث انگلستان از ایران اخراج شود