مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:552020-01-13پزشكي

نقش تخم مرغ در پیشگیری از سرطان


تخم مرغ دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ایمنی زاست که در پیشگیری از سرطان و یا کاهش رشد تومورها می تواند موثر باشد زیرا آنتی اکسیدان ها از آسیب های رادیکال های آزاد و دیگر مواد اکسیداتیو به سلول ها جلوگیری می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی تخم مرغ دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ایمنی زاست که در پیشگیری از سرطان و یا کاهش رشد تومورها می تواند موثر باشد زیرا آنتی اکسیدان ها از آسیب های رادیکال های آزاد و دیگر مواد اکسیداتیو به سلول ها جلوگیری می کنند.

سرطان یک بیماری نیست بلکه نوعی از بیماری هاست .

بیش از 200 نوع متفاوت از بیماری سرطان وجود دارد که هرکدام به شیوه ای خاص ایجاد می شوند .

تنها وجه مشابهت آنان این است که همگی به روشی مشابه شروع می شوند؛ یعنی با تغییر در ساختار طبیعی یک سلول سرطان ایجاد می شود.

در حال حاضر سرطان بعد از بیماری های قلبی و عروقی به عنوان مهمترین عامل مرگ ومیر در کشورهای دنیا مطرح است و در دهه های آینده اولین عامل مرگ ومیر به ویژه در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.

در ایران مجلس شورای اسلامی در سال 68، نظام سلامت را به ثبت آمار سرطان ها در کشور موظف کرد و در آن سال، آماربیماران مبتلا به سرطان، حدود 11 هزار نفر اعلام شد ولی در سال 88 که آخرین آمار رسمی ثبت رسمی سرطان در کشور اعلام شد، تعداد بیماران مبتلا به سرطان به حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تخم مرغ در پیشگیری از سرطان

نقش تخم مرغ در پیشگیری از سرطان