مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 09:102020-01-13فناوري

سهم اپراتورهای تلفن همراه از پیامک های تبلیغاتی مزاحم


به گفته مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، در در نیمه اول دی ماه، 14 هزار و 289 سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم مسدود شده که سهم هریک از سیم کارت های اپراتورهای تلفن همراه در ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم متفاوت است.

- به گفته مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، در در نیمه اول دی ماه، 14 هزار و 289 سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم مسدود شده که سهم هریک از سیم کارت های اپراتورهای تلفن همراه در ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای جلوگیری از ارسال پیامک های تبلیغاتی، راه های مختلفی از جمله استفاده از سامانه ستاره800 مربع (*800#) که برای ساماندهی پیامک های تبلیغاتی که از طریق سامانه های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شد، ایجاد شد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) نیز سامانه 195 را برای ساماندهی پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی ارسال می شدند، راه اندازی کرد.

مسدود کردن خطوط شخصی پس از این که کسب وکارها با مسدود شدن سرشماره های پیامکی، به ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط شخصی اقدام کردند، اتفاق افتاد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصمیم گرفت سامانه 195 را برای مقابله با پیامک های تبلیغاتی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اپراتورهای تلفن همراه از پیامک های تبلیغاتی مزاحم

سهم اپراتورهای تلفن همراه از پیامک های تبلیغاتی مزاحم