مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 10:102020-01-13فرهنگي

تماشای «خواب‎ های خط خطی» در یزد


فیلم داستانی «خواب های خط خطی» ساخته «سیدمحمدحسینی»، با حضور کارگردان و اهالی سینما در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل می شود.

- ایسنا/یزد فیلم داستانی خواب های خط خطی ساخته سیدمحمدحسینی ، با حضور کارگردان و اهالی سینما در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل می شود.

در یکصد و سیزدهمین نشست تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد، فیلم داستانی خواب های خط خطی نوشته رضا احمدی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمحمدحسینی مهریزی به نمایش در می آید و با حضور این کارگردان و اهالی سینما مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه چهارمین اکران فیلم بلند فیلم سازان یزدی با عنوان حال خوب و در راستای تمجید از آنهاست که امروز سه شنبه 24 دی ماه، ساعت 18 در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای هنرمندان و علاقه مندان هنر هفتم و مباحث آموزشی ـ تحلیلی سینما خواهد بود.

خواب های خط خطی داستان زندگی پسر بچه ای را روایت می کند که دچار عارضه خواب گردی است و سرانجام این مشکل با درایت مادر بزرگش حل می شود.

این فیلم با درون مایه برگرفته از آداب، رسوم و فرهنگ بومی استان یزد، محصول همکاری هنرمندان یزد و میبد و صدا و سیمای مرکز یزد است که توسط سیدمحمد حسینی مهریزی ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای «خواب‎ های خط خطی» در یزد

تماشای «خواب‎ های خط خطی» در یزد