مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 10:352020-01-13اجتماعي

نصب 32 دستگاه شتاب نگار زلزله در کرمانشاه/ آب گرفتگی در 31 نقطه استان رفع شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بسته موثری در حوزه پیش آگاهی، پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از بلایای طبیعی به ویژه سیل در حال اجرا است.

وی افزود: هفت ایستگاه آب سنجی بر روی رودخانه های اصلی استان در حال نصب است، این تعداد در آینده تعداد آن ها به 54 ایستگاه خواهد رسید که نقش بسیار مهمی در گزارش میزان دبی آب های ورودی و خروجی استان برای مدیربت سیلاب دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از افتتاح و پیشرفت سه تصفیه خانه آب شرب خبر داد و گفت: در سیلاب های اخیر با گل آلودشدن آب شرب در شهرهای هرسین، کرند و ریجاب مواجه بودیم؛ خوشبختانه تصفیه خانه هرسین افتتاح و تصفیه خانه های کرند و ریجاب با 70 درصد پیشرفت تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

  وی ادامه داد: علی رغم محدودیت های مالی در سال جاری 65 کیلومتر در 32 رودخانه که اکثرا نقاط آسیب زا بوده اند؛ لایروبی شده است.

این مدیر ستادی استانداری از تکمیل واحدهای تعمیری و بازسازی واحدهای تخریبی خبر داد و گفت: یک هزار و 107 واحد تعمیری آسیب دیده ناشی از سیل، بازسازی و از 2 هزار و 185 واحد احداثی 602 واحد به بهره برداری و یک هزار و 130 واحد در مرحله سقف  است که امیدوارم تا پایان سال به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 32 دستگاه شتاب نگار زلزله در کرمانشاه/ آب گرفتگی در 31 نقطه استان رفع شده است

نصب 32 دستگاه شتاب نگار زلزله در کرمانشاه/ آب گرفتگی در 31 نقطه استان رفع شده است