مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 11:452020-01-13فرهنگي

«صبا» میزبان پنجمین جشنواره «جایزه فیروزه»


موسسه فرهنگی هنری صبا در ادامه میزبانی از جشنواره های ملی هنر و فرهنگ ایران، میزبان پنجمین جشنواره «جایزه فیروزه» می شود.

- به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این جشنواره ملی که تاکنون 4 دوره آن با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و به منظور حمایت از کالا ها و محصولات فرهنگی ملی با الگوی اسلامی- ایرانی برگزار شده، در پنجمین دوره خود، به محصولات فرهنگی غیر از کتاب و گفتمان سازی ترویج و مصرف محصولات قومی و بومی ایران و معرفی آن با مشارکت 3 استان کشور اختصاص یافته است.

در پنجمین جشنواره جایزه فیروزه علاوه بر ارائه اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی، نخستین بار و در این دوره به شکل ویژه: کسب و کار های نو (استارت آپ های) فرهنگی نیز در حوزه علم و پژوهش حضور دارند.

ویژگی دیگر این دوره، حضور و مشارکت 3 استان خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان به عنوان 3 مرکزیت فرهنگ قومی و تمدن بومی ایرانی و عرضه و نمایش اقلام و کالای فرهنگی آن ها در این نمایشگاه است.

مراسم گشایش این جشنواره فردا از ساعت 11 صبح با حضور جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان هنری و عموم علاقمندان و اهالی هنر و فرهنگ در نگارخانه خیال این مجموعه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صبا» میزبان پنجمین جشنواره «جایزه فیروزه»

«صبا» میزبان پنجمین جشنواره «جایزه فیروزه»