مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 12:252020-01-13اقتصادي

وضعیت صادرات عسل قابل قبول نیست/ واردات غیرقانونی ملکه


رییس بخش زنبور عسل مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور گفت: علیرغم شرایط خوبی که در تولید عسل داریم متأسفانه صادرات آن قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین طهماسبی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن دومین کنگره بین المللی و دهمین کنگره ملی زنبور عسل در ایران اظهار کرد: از 100 مقاله ارسال شده به دبیرخانه، 80 مقاله برای ارائه در کنگره انتخاب شده است.

وی زمان برگزاری این کنگره را دوم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: هدف اصلی از برگزاری کنگره ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی در حوزه زنبور عسل برای کمک به زنبورداران و بررسی مشکلات این صنعت است.

رییس بخش زنبور عسل مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور در بخش دیگری گفت: در میان مهمانان خارجی دعوت شده حضور یک مهمان از عمان و هفت نفر از عراق، دو نماینده از فائو و سفیر کشور اسلونی حتمی است.

طهماسبی با بیان اینکه مصرف عسل در ایران به ازای هر نفر بیش از یک کیلوگرم است، گفت: این در حالی است که متوسط سرانه مصرف عسل در دنیا حدود 250 گرم است.

اجرای طرح جامع اصلاح نژاد زنبور عسل وی گفت: علیرغم شرایط خوبی که در تولید عسل داریم متأسفانه صادرات آن قابل قبول نیست، به طوری که در آخرین آمار ارائه شده فقط حدود هزار تن عسل از ایران به دیگر کشورها صادر شده است اما میزان صادرات در سال 93 بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت صادرات عسل قابل قبول نیست/ واردات غیرقانونی ملکه

وضعیت صادرات عسل قابل قبول نیست/ واردات غیرقانونی ملکه