مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 12:302020-01-13سياسي

تحقق عدالت دانایی از کارهای ویژه کرسی یونسکو در ترویج علم است


معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر نقش کلیدی کرسی های یونسکو در تحقق عدالت دانایی گفت: افتتاح کرسی یونسکو در ترویج علم در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور مسئولیت بزرگی را متوجه این مرکز می سازد.

- تحقق عدالت دانایی از کارهای ویژه کرسی یونسکو در ترویج علم است معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر نقش کلیدی کرسی های یونسکو در تحقق عدالت دانایی گفت: افتتاح کرسی یونسکو در ترویج علم در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور مسئولیت بزرگی را متوجه این مرکز می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در مراسم افتتاح کرسی یونسکو در ترویج علم که امروز در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی و جان باختن جمعی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیما گفت: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برای میزبانی هفدهمین کرسی یونسکو در ایران انتخاب شده که این موضوع از چند طیف اهمیت دارد؛ نخست این که مرکز تحقیقات صرفا در خود مجموعه خلاصه نمی شود بلکه به خاطر پیوند مراکز پژوهشی و دانشگاهی کشور تولید کننده بخش قابل توجهی از تولیدات علمی کشور است و همچنین می تواند در ترویج علم اثرگذار باشد.

وی افزود: یکی از کارویژه های مهم کرسی یونسکو در ترویج علم کمک به ساحت بحث عدالت و به ویژه عدالت دانایی است در خصوص عدالت آموزشی ما چنین می گویم هر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت دانایی از کارهای ویژه کرسی یونسکو در ترویج علم است

تحقق عدالت دانایی از کارهای ویژه کرسی یونسکو در ترویج علم است